Tuesday 3 September 2013

GIC Studio kini beraksi...

| |























Assalamualaikum..

Syukur kehadrat Ilahi kerana dengan izinnya maka lahirlah bolh GIC Studio ini. Jutaan terima kasih admin ucapkan kepada mereka yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam mewujudkan web blog ini.

Tepat jam 7.37 pagi, admi dengan rasminya merasmikan web blog GIC Studio nie hehehe.. Seperti yang anda sedia maklum GIC Studio adalah sebuah blog yang menyediakan pekhidmatan percetakan. GIC Studio menfokuskan empat perkhidmatan utama iaitu kad kahwin, t-shirt, buton badge dan sticker. GIC Studio juga menerima sebarang perkhidmatan cetakan lain seperti banner, bunting, envelope, flyer, brocure, name card dan sebagainya berdasarkan pemintaan pelanggan.


Web blog GIC Studio mengamalkan perkogsian ilmu secara santai. Segala maklumat mengenai jualan, ilmu pendapat dan sebagainya yang berkaitan percetakan akan admin dikongikan melalui blog ini. Ini adalah kerana blog ini bukan sekadar menyediakan perkhidmatan percetakan malah bertjuan sebagai wadah perkogsian ilmu unuk anda semua. Insyallah. Adalah lebih baik kita kongsikan apa yang kita tahu daripada membiarkan ianya tepu dibenak dan hilang dari ingatan.

Semoga kewujudan blog ini dapat membantu anda dalam menyelesailan masalah pecetakan. Sebarang kemusykilan boleh ajukan sebarang soalan kepada admin. Insallah jawapan yang terbaik akan diberikan. Selamat melayari web blog GIC Studio kepada semua.. Apa yang kurang admin minta maaf dan harap dapat beri teguran kerana teguran membina dari anda adalah perlu bagi kami menambah baik blog ini.. 

TERIMA KASIH....


0 comments:

Post a Comment

GIC. Powered by Blogger.

Artikal