Wednesday 4 September 2013

Jom Cetak Baju!!!...

| |

Assalamualaikm semua.. Mulai post ini admin akan mula mempromisi perkhidmatan yang terdapat di GIC Studio..

Terlebih dahulu admin ingin mengummkan bahawa GIC Studio sedang mengadakan PROMOSI cetakan t-shirt dengan harga yang terbaik. Sila rujk imej diatas. Promosi adalah bermula pada 1 Septemer sehingga 30 Oktober 2013. APA LAGI.. REMBAT SEKARANG.. JOM CETAK T-SHIRT!!!!!!.....

GIC Studio menyediakan perkhidmatan mencetak baju dengan harga yang amat berpatutan untuk anda. Sebelum kewujudan blog ini, pihak syarikat telah pun memulakan perkhidmatan mencetak baju. Alhamdulillah kami menerima maklum balas yang baik dari pelanggan yang sudi membuat tempahan cetakan baju dari kami. Harga yang kami tawarkan adalah amat berpatutan. Sila klik sini untuk melihat senarai harga cetak baju.

Kami juga menyediakan beberapa jenis t-shirt, sila klik sini untuk melihat catalogue t-shirt yang kami sediakan.  Pelbagai warna boleh anda pilih mengikut citarasa anda. GIC Studio juga menyedikan perkhidmatan menjahit baju custom made. Sekiranya anda mempunyai pattern t-shirt sendiri. anda boleh menghantar design tersebut kepada kami. Sila klik sini untuk melihat senarai harga tempahan t-shirt custom made.

Pada post yang akan datang admin akan memuat naik gambar-gambar t-shirt yang pernah ditempah di GIC Studio. Selamat melayari laman blog GIC Studio. Jangan lupa tinggalkan komen yang membina untuk kami menambah baik perkhidmatan kami pada masa akan datang.

0 comments:

Post a Comment

GIC. Powered by Blogger.

Artikal