Sunday 22 September 2013

JOM TEMPAH KAD KAHWIN!!!!

| |
 Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua..

Masih mencari tempat atau kedai untuk membuat tempahan kad kahwin? Kenapa perlu pening kepala untuk mencari kedai diluar sana sedangkan anda boleh membuat tempahan kad kahwin dengan sekali klik sahaja.
Macam mana ye? 

Segalanya boleh anda dapat di GIC Studio. Di mana kami menyediakan perkhidmatan tempahan kad kahwin ON LINE.

Pelayar internet atau lebih tepat bakal pelanggan boleh membuat pilihan rekaan kad kahwin melalui ruangan Koleksi Kad Kahwin. Pelbagai rekabentuk boleh menjadi pilihan.

Sekiranya anda meinginkan pakej kad kahwin yang berbaloi dan menjimatkan duit anda, GIC Studio ada menyediakan pelbagai pakej kad kahwin murah dan berbaloi untuk anda. Anda boleh membuat pilihan Pakej Kad Kahwin di ruangan Pakej Istimewa.

Sebelum anda membuat tempahan, adalah perlu untuk anda membuat semakan harga kad kahwin di ruangan Harga Terbaik.

Setelah anda menbuat keputusan setelah membuat pilihan rekabentuk kad kawin atau memilih pakej yang menepati kehendak anda, maka anda hanya perlu klik ruangan Temapahan Segera untuk membuat tempahan.Sila isi selengkapnya borang kad kahwin yang disediakan.

Akhir sekali, ruangkan sedikit masa anda untuk membaca terma dan syarat di ruangan T&C Penting bagi lebih memahami proses tempahan serta terma dan syarat tempahan.

Berikut antara tempahan kad kahwinoleh pelanggan di GIC Studio. Tempah online je.. Tak perlu ke kedai.. Senangkan..

Terima Kasih kepada semua yang telah membuat tempahan di GIC Studio.. 


Kad Kahwin HILMI DAN SITI


Kad Kahwin SITI DAN HILMI

0 comments:

Post a Comment

GIC. Powered by Blogger.

Artikal